Ajankohtaista

20.03.2017

Kangasala-talolle huippuarviot ensimmäisessä kävijätutkimuksessa

Vuoden 2016 lopussa toteutetun kävijätutkimuksen perusteella Kangasala-talon asiakkaat ovat tyytyväisiä talon toimintaan. Tutkimuskyselyyn vastanneista 95 % antoi toiminnalle kokonaisarvosanaksi vähintään hyvän. Omien kokemustensa perusteella Kangasala-taloa suosittelisi 98,5 % vastaajista. Kävijät ovat tyytyväisiä erityisesti Kangasala-talon asiakaspalveluun.

Kangasala-talo Oy teetti kävijätutkimuksen kahden ensimmäisen toimintavuotensa taipaleesta loppuvuonna 2016. Asiakaskyselyllä selvitettiin kävijöiden mielipidettä talon ohjelma- ja palvelutarjonnasta, asiakaspalvelun laadusta sekä talon yleisestä suositeltavuudesta.

Vastauksia tutkimuksen kyselyyn pyydettiin Kangasala-talon uutiskirjeen noin 2 000 tilaajalta. Heistä kyselyyn vastasi vajaa 500 henkilöä, noin 25 %. Vastauksissa oli runsaasti vapaata palautetta toiminnan kehittämiseksi.

Tutkimuksessa selviää, että asiakkaat ovat pääosin tyytyväisiä talon toimintaan. Vastaajista 95 % antoi toiminnalle kokonaisarvosanan hyvä, kiitettävä tai erinomainen. Erityisesti asiakaspalvelu arvioitiin hyväksi. Myös tiedonsaanti talon toiminnasta oli vastaajien mielestä helppoa.

”Tulokset olivat huikean hyvät. On hieno huomata, että olemme oikealla tiellä. Talon suositeltavuus oli huippuluokkaa ja ohjelmatarjonnan monipuolisuuteen oltiin tyytyväisiä. Kehityskohteina nähtiin muun muassa väliaikatarjoiluiden sujuvuus. Tähän ja muihinkin kompastuskohtiin on jo reagoitu ja nähdäkseni tarjoilutkin rullaavat tällä hetkellä varsin joutuisasti” iloitsee Kangasala-talon toimitusjohtaja Timo Kotilainen.

Tapahtumatarjonta vastaa tutkimuksen mukaan asiakkaiden tarpeita tällä hetkellä suhteellisen hyvin ja 89 % vastaajista oli ohjelmistoon melko- tai erittäin tyytyväinen. Kangasala-taloa suosittelisi tuttavapiirilleen omien kokemustensa perusteella 98,5 % vastaajista.

Tutkimus toteutettiin yhteistyössä Tampereen ammattikorkeakoulun liiketalouden opiskelijoiden kanssa.

Kangasala-talossa ja Kimmo Pyykkö -taidemuseossa vieraili ensimmäisenä kokonaisena toimintavuonna 2016 yhteensä vajaa 42 000 asiakasta.

Kangasala-talon mediakuvia kansiossa: https://www.dropbox.com/sh/rk9lmwbj9abfrn9/AAAeDXejGBkRFsGBqMKSrEiTa?dl=0

Lisätiedot:

Timo Kotilainen
toimitusjohtaja
p. 040 631 6400
timo.kotilainen@kangasala-talo.fi

www.kangasala-talo.fi
www.facebook.com/kangasalatalo
www.twitter.com/Kangasalatalo

 



Takaisin uutisiin